افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت زدایی در همدان/ بازسازی یک مسجد در رزن

فرجی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۳ پروژه محرومیت زدایی در استان همدان افتتاح خواهد شد، گفت: ساخت خانه عالم در روستای قلعه نو تویسرکان و بازسازی و مرمت مسجد روستای سایان رزن در دستور کار است.

«مهدی فرجی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: یکی از برنامه‌های سپاه انصار الحسین(ع) همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس، افتتاح 13 پروژه محرومیت زدایی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در این پروژه‌ها ساخت یک خانه عالم در روستای قلعه نو شهرستان تویسرکان و بازسازی ومرمت مسجد روستای سایان رزن در دستور کار است.

وی اشاره‌ای به دیگر پروژه‌های این مجموعه داشت و اضافه کرد: تکمیل و تجهیز کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شهر قهاوند و ساخت و نصب المان گلزار شهدای روستای ولی محمد، قورجینه و کسلان قیه شهرستان کبودرآهنگ از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

فرجی از انتقال آب شرب به روستای برفیان تویسرکان و مرمت و احیا قنوات در روستای جین طراقیه کبودرآهنگ، مرمت و لایروبی قنات روستاهای چرمق کبودرآهنگ و قنات‌های روستای آب هندو همدان در این ایام خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه استان ابراز کرد: احیای 4 کیلومتر قنات روستای در جزین، مرمت یکی از مدارس روستای قشلاق ملایر و مرمت 40 باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی استان همدان از دیگر اقدامات این مجموعه در هفته دفاع مقدس است.

 

کد خبر 974274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha