با سرلوحه قرار دادن فرهنگ دفاع مقدس هیچ‌گاه شکست نخواهیم خورد

امیر بیداری با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و پایمردی جانبازان است گفت: ما امروز صاحب یک فرهنگ غنی از دوران دفاع مقدس هستیم که که اگر آن ‌را سرلوحه کار خود قرار دهیم هیچ‌گاه شکست نخواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر حمزه بیدادی» امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) در مراسم رژه خودرویی در اهواز، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: زحمات رزمندگان، جانبازان و آزادگان را در هشت سال دفاع مقدس که پایمردی کردند و افتخاری برای این ملت آفریدند ارج می‌نهیم.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه رزمندگان در همیشه تاریخ می‌درخشد و برگ زرینی بر تاریخ این دیار اسلامی محسوب می‌شوند افزود: صبر و استقامت خانواده شهدا و جانبازان، سند افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و پایمردی جانبازان است تصریح کرد: ما امروز صاحب یک فرهنگ غنی از دوران دفاع مقدس هستیم که که اگر آن ‌را سرلوحه کار خود قرار دهیم هیچ‌گاه شکست نخواهیم خورد.

 

امیر بیدادی در پایان یاد آور شد: امروز در بدترین شرایط بر هدفمان استوار هستیم و پشت سر مقام معظم رهبری همواره به جلو می‌رویم و به زودی به قله رفیعی که هدف نظام جمهوری اسلامی ایران است خواهیم رسید و دشمنان شکست خواهند خورد.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم یادمان شهدای تروریستی رژه 31 شهریور در پارک شهید سبحانی کلنگ‌زنی شد؛ این یادمان به همت استانداری خوزستان، شهرداری اهواز، بنیاد حفظ آثار و بنیاد شهید خوزستان طراحی شده است.

 

کد خبر 974283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha