آیین نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در نکا برگزار شد

شعبانی از برگزاری آیین نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در نکا خبر داد و گفت: این مراسم در مزار شهدای گمنام نکا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد تا همه ما در بزرگداشت هفته دفاع مقدس نقش آفرینی کنیم.

 « مجیدرضا شعبانی» امروز ( 31 شهریور) در حاشیه آیین نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مزار شهدای گمنام نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا استان مازندران اظهار کرد: بزرگداشت و تکریم از رزمندگان هشت ساله دفاع مقدس گامی برای بزرگداشت ارزش های دفاع مقدس و آرمان های نظام است.

فرمانده سپاه نکا افزود: تجلیل از دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گامی در جهت تداوم راه و آرمان های بلند  آنان و شهداست که باید استمرار یابد.

 

وی با اعلام اینکه الگوگیری  از آرمان ها و ارزش های هشت ساله دفاع مقدس امروز در جای جای زندگی ما جاری و ساری است، خاطر نشان کرد: در طول هشت ساله دفاع مقدس همه با اتحاد و برادری در کنار هم بوده و بر دشمن نائل شدیم و امروز هم مهمترین وظیغه ما اتحاد و با هم بودن است.

 

شعبانی از برگزاری آیین نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در نکا خبر داد و گفت: این مراسم در مزار شهدای گمنام نکا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد تا گوشه ای از خدمات و تلاش های رزمندگان در طول هشت ساله دفاع مقدس بیان و تجلیل شود.

وی در پایان گفت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، با ایثار، از خودگذشتگی و ایستادگی  در برابر دشمنان، فرهنگی ارزشی را بنا نهادند و همه ما باید ادامه دهنده این فرهنگ باشیم.

کد خبر 974311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha