رد پای کشور‌های منطقه در  ۸ سال جنگ تحمیلی کاملاً عیان است

فولادی گفت: رد پای کشور‌های منطقه از قبیل دادن پول و اهدای لوازم و پشتیبانی‌های مختلف در ۸ سال جنگ تحمیلی کاملاً عیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا فولادی شب گذشته (دوشنبه 31 شهریور) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت: ارتش بعد از انقلاب با توطئه‌هایی از جمله کودتا، انحلال و ... مواجه بود که تمام این‌ها نقش بر آب شد.

 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: حمایت از صدام از کشور‌های مختلف انجام می‌شد و این یادآور وجود جبهه‌های مختلف در مقابل اسلام و پیامبر بود.

 

فولادی گفت: رد پای کشور‌های منطقه از قبیل دادن پول و اهدای لوازم و پشتیبانی‌های مختلف در ۸ سال جنگ تحمیلی کاملاً عیان است.

 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: تا زمانی که صدام در حال پیشروی بود سازمان‌های بین المللی سکوت کرده بودند، اما زمانی که قدرت ایران قوام گرفت وارد میدان شدندو ایران را وادار به عقب نشینی می‌کردند. سازمان‌های بین المللی تحت سلطه قدرت‌های استکباری هیچ وقت واکنش عادلانه نداشته اند.

 

فولادی گفت: ظعیف نمی‌تواند حقش را از سازمان‌های بین المللی بگیرد. برای گرفتن حق خود باید قوی شد. اصل پایداری، استقلال و ایمان به مردم و عدم اعتماد به دشمن در رهبری امام خمینی(ره) باعث پیروزی ایران شد.

کد خبر 974399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha