خیران به پویش «شور عاطفه» بپیوندند/ دانش آموز نیازمند چشم انتظار مهربانی در مهر

سلم آبادی گفت: شور عاطفه ها با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تا ۱۱ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.

«رضا سلم آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها تحت عنوان «شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل» با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان در حال برگزاری است، گفت: «شور عاطفه‌ها» از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: تاکنون در طرح شور عاطفه‌ها ۹۵۸ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این استان جمع آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ادامه داد: مردم خیر و نوع‌دوست استان خراسان جنوبی سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها سه میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

 

سلم آبادی گفت: هم اکنون ۹۶ پایگاه شور عاطفه ها در مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیران هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تاکید کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی(فضای مجازی)، این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند را با مشارکت خیران و نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش و پوشاک در دستور کار قرار داده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: مردم خیر و نوعدوست استان همچنین می‌توانند به صورت مجازی با شماره‌گیری #۱ *۰۵۶ * ۸۸۷۷* و شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد با استفاده از روش‌های پرداخت الکترونیکی در شور عاطفه‌ها شرکت کنند.

کد خبر 974411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha