آئین تکریم خانواده شهیدان بیگدلی و جان محمدی با همت کانون فرهنگی ولایت عشق ماهدشت

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت گرامیداشت و تکریم خانواده شهداء و ایثارگران گفت: تکریم خانواده شهیدان بیگدلی و جان محمدی با همت کانون فرهنگی ولایت عشق ماهدشت انجام شد.

« حجت الاسلام محمود دهقاندار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اعلام خبر تکریم خانواده شهیدان که به مناسبت هفته دفاع مقدس با همت کانون فرهنگی هنری ولایت عشق انجام شد گفت: این امر با هدف اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در ماهدشت کرج اجرا شد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت عشق افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین آرمان ها و باورهای دینی و ایمانی رزمندگان دوران دفاع مقدس، احیاء ارزش های آرمانی و ... از محورهای اصلی برپایی این دیدار و تکریم از خانواده شهیدان است. 

 

سر بازرس نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا در ایام عزاداری در ماهدشت کرج افزود: اجرای قوانین بهداشتی یکی از مولفه های اصلی در جریان این دید و بازدیدها است که با توجه به کهولت بالای سن پدران و مادران شهداء این امر با دقت انجام می شود. 

 

وی توضیح داد: مسجد سیدالشهداء ماهدشت با محوریت کانون فرهنگی مسجد و همراهی پایگاه بسیج همواره سعی در تکریم خانواده شهداء دارد و این امر را فرصتی برای الگوسازی و تقویت باورهای ایمانی و الهی می داند. 

 

امام مسجد سیدالشهداء ماهدشت کرج تصریح کرد: برنامه های تشکیلاتی کانون فرهنگی هنری ولایت عشق همواره براساس رشد استعدادها و تقویت باورهای ایمانی نوجوانان و جوانان در سطح محله و منطقه استوار بوده و بر این اساس حرکت می کند.

 

گفتنی است، توجه به وصیت نامه شهیدان و بازخوانی آن یکی از شاخص های این برنامه آئینی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم است. 

 

 

 

کد خبر 974423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha