دیدار رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با خانواده شهید ترور

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: حجت الاسلام دکتر حبیب ارزانی رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با خانواده شهید ترور محمد گلدوی در زاهدان دیدار می کند.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در راستای سه شنبه های تکریم حجت الاسلام دکتر حبیب ارزانی رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به صورت مجازی با خانواده شهید ترور محمد گلدوی در زاهدان دیدار می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد:  این مراسم راس ساعت 4 بعد از ظهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسجد جامع زاهدان محل شهادت شهید محمد گلدوی برگزار می شود.

 

پودینه گفت: علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توانند به لینک http://svb.fahma.org/liveroom مراجعه کنند.

 

وی افزود: شهید محمد گلدوی یکی از شهدای ترور سیستان و بلوچستان است که در حادثه انتحاری مسجد جامع زاهدان در24 تیرماه 89 به شهادت رسید.

 

گفتنی است محمد گلدوی به همراه چند نفر دیگر از همرزمان بسیجی خود مشغول بازرسی میهمانان مراسم جشن ولادت حضرت امام حسین (علیه السلام)  و دعای کمیل در ورودی مسجد جامع زاهدان بود ، که فردی قصد وارد شدن به داخل مسجد را می کند و شهید گلدوی قصد بازرسی او را داشته  اما ممانعت وی سبب ظن شهید گلدوی و جلوگیری از ورود این شخص  به داخل مسجد می شود . مهاجم سعی می‌کند خود را به داخل جمعیت حاضر در صحن مسجد برساند  که این  شهید ایثارگر  او را در آغوش می‌گیرد و این مهاجم را از جمعیت دور می کند و  در این هنگام تروریست جنایتکار با کشیدن ضامن بمب اقدام به انفجار می‌کند.

کد خبر 974433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha