یک و نیم تن گوشت بین نیازمندان در قزوین توزیع شد

حجت الاسلام رمضانی از توزیع یک و نیم تن گوشت در قالب طرح رواق همدلی بین نیازمندان استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت ماه صفر و در قالب اجرای طرح رواق همدلی، یک هزار بسته گوشت به میزان یک و نیم تن، بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا صورت گرفت که خانواده های نیازمند از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان شناسایی شدند و یک هزار بسته گوشت در بین این خانواده ها توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: توزیع بسته های گوشت در بین خانواده های نیازمند برای دومین بار است که در سال جاری صورت می گیرد که در مرحله اول یک هزار و 200 بسته گوشت بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اقدامات کانون های مساجد در کمک به محرومان اعلام کرد: کانون های مساجد استان قزوین در کنار فعالیت های فرهنگی و مذهبی که دارند در کمک به خانواده های نیازمند هم پیشتاز هستند به طوری که از ابتدای شیوع بیماری کرونا، بسته های مواد غذایی را با کمک خیران تدارک دیده و در بین این خانواده ها توزیع می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد در مقابله با این ویروس منحوس هم اقداماتی نظیر تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در بین خانواده های نیازمند دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: در حدیثی از امام کاظم (ع) آمده است «خداوند در زمين بندگانی دارد كه برای برآوردن نيازهای مردم می ‏كوشند؛ اينها ايمنی يافتگان روز قيامت‏ هستند»، ان شاالله همه ما با کمک به محرومان و مستمندان به ویژه در شرایط امروز جامعه، مشمول این حدیث و رحمت پروردگار متعال شویم.

کد خبر 974450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha