تکریم خانواده های شهدا تقویت روحیه ولایت مداری و خدمتگزاری را همراه دارد

مسلمی با بیان اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون ایثار و شهادت هستیم، گفت: تکریم خانواده های شهدا تقویت روحیه ولایت مداری و خدمتگزاری را همراه دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» امروز(یکم مهر) همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهدای هشت سال جنگ تحمیلی (شهیدان رضیعی و سردار شهید ییلاقی) ضمن دیدار با خانواده این شهدای والامقام، اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا مایه عزت، اقتدار و سرمایه های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مدیون خون های پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است فلذا خانواده های معظم شهدا، الگوی صبر، ایثار و استقامت هستند.

 

وی تصریح کرد: این وظیفه به عنوان سرباز ولایت بر دوشمان است که در خدمت خانواده های معظم شهدا باشیم از این رو دیدار با خانواده این مردان خدایی و تکریم آنها، تقویت روحیه ولایت مداری و خدمتگزاری را همراه دارد.

مسلمی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات مردم توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یکی از دغدغه های ما محسوب می شود، اظهار کرد: هر جا مردم عزیز ما به مشکل برخورد کردند سپاه باتمام قدرت خود ورود پیدا کرد و توانست مشکل مردم را مرتفع نماید؛ چرا که هر چه داریم متعلق به همین مردم است و خادمی برای ولی نعمتان انقلاب برای ما در مجموعه سپاه، افتخار است.

 

وی در پایان اذعان کرد: این دیدارها باعث می شود که ما در آرامش، امنیت و عزت زندگی کنیم.

کد خبر 974508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha