مردم فلسطین تنها نیستند/پیام رهبر انصارالله به متجاوزان خاورمیانه

عبدالمالک الحوثی در سخنرانی تلویزیونی گفت: سیاست های ایالات متحده و اسرائیل باعث بحران و جنگ در سراسر جهان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، رهبر جنبش انصارالله یمن ایالات متحده و اسرائیل را به دلیل سیاست های شیطانی و توطئه های خود علیه ملت های جهان مورد انتقاد قرار داده و گفته است که واشنگتن و تل آویو منبع اصلی همه اقدامات شیطانی در سراسر جهان هستند.

 

عبدالمالک الحوثی در سخنرانی تلویزیونی گفت: سیاست های ایالات متحده و اسرائیل باعث بحران و جنگ در سراسر جهان شده است. وی در این سخنرانی که به طور مستقیم از صنعا پایتخت یمن پخش شد ، گفت: ما مردم یمن تا آخرین نفس با شرارت و تجاوز مقابله خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد که واشنگتن به دنبال کاشت بذر اختلاف در ملت یمن و ایجاد شکاف فرقه ای در این کشور است.

 

حوثی گفت كه دولتمردان آمریكایی مدتها قبل از انقلاب مردم یمن علیه دولت دست نشانده منصور هادی روی منابع این کشور سرمایه گذاری کرده بودند و حالا استقلال این کشور برای آنها سنگین تمام شده است.

 

وی افزود: توطئه های دشمنان مردم یمن را از منابع طبیعی کشور محروم کرده بود و دولت منصور هادی برای غارت منابع یمن با آمریکا همکاری می کرد ولی انقلاب مردم یمن به این مسئله پایان داد.

 

حوثی خاطرنشان كرد كه انقلاب 21 سپتامبر ریشه عمیق در خواست مردم یمن برای اصلاحات و تغییر داشت. پس از انقلاب ، ایالات متحده فهمید كه یمن طعمه آسانی نیست و هرگز شبیه عربستان و امارات متحده عربی نیست.

 

رئیس انصارالله تاکید کرد که عربستان سعودی و متحدانش پس از بیش از چهار سال کارزار نظامی ویرانگر و محاصره فلج کننده ، نتوانسته اند مردم یمن را مجبور به ترک روحیه انقلابی خود کنند.

 

حوثی در مورد معاملات اخیر دو کشور عربی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی با میانجیگری ایالات متحده ، گفت: تمام این معاملات با هدف نفوذ اسرائیل به کشورهای خاورمیانه و تسلط بیشتر آمریکا بر این کشورهاست.

 

رهبر انصارالله یمن خطاب به مردم فلسطین گفت: شما تنها نیستید و مردم یمن هیچ وقت در مقابل متجاوزان سعودی صهیونیستی تسلیم نخواهد شد.

کد خبر 974523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha