۲۴ سرباز نمونه نیروی انتظامی خراسان جنوبی تجلیل شدند

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس ۲۴ نفر از سربازان نمونه نیروی انتظامی خراسان جنوبی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ « ناصر فرشید» صبح امروز (یکم مهرماه) در این مراسم با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: امنيت و آسايش امروز جامعه ما مديون خون شهدا و رشادت های جانبازان، آزادگان و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جامعه ما به روحيه جانبازی و ايثارگری دوران دفاع مقدس نياز دارد، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم با تمام قدرت از دستاورد عظیم آنها که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دفاع کنیم.

 

فرشید با تاکید بر اینکه ما همه سرباز و مدافع اسلام و در کنار ولایت هستیم، خاطر نشان کرد: امروز نیز سربازان وطن همچنان پای کار و آماده تواضع و جانفشانی برای سرزمین ایران اسلامی هستند تا این خاک سرافراز و استوار بماند.

 

وی خدمت سربازی را فرصت و سرمایه‌ای گران بها برای نسل جوان کشور دانست و ادامه داد: دوران خدمت سربازی برای جوانان فرصت تمرینی و مقدمه ای برای خدمت به مردم است تا پس از طی این دوران با کسب تجربه ها و مهارت هایی بتوان به مردم خدماتی شایسته ارائه کرد.

 

گفتنی است؛ در این مراسم همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس ۲۴ نفر از سربازان وظیفه عمومی نمونه و برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند.

کد خبر 974542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha