دروغگویی و بی‌کفایتی ترامپ مساوی خسارت تاریخی آمریکا

جو بایدن ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از رئیس جمهور دونالد ترامپ در مورد مدیریت بحران ویروس کرونا ، گفت: دروغگویی و بی کفایتی او منجر به یکی از بزرگترین ضررها در تاریخ ایالات متحده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، جو بایدن ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از رئیس جمهور دونالد ترامپ در مورد مدیریت بحران ویروس کرونا ، گفت: دروغگویی و بی کفایتی او منجر به یکی از بزرگترین ضررها در تاریخ ایالات متحده شده است.

 

به گفته بایدن آمارهای واقعی نشان می دهد که تا کنون بیش از 200هزار نفر در این کشور به خاطر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند درحالی که دولت ترامپ سعی می کند اوضاع را عادی جلوه دهد.

 

روز دوشنبه ، بایدن در هنگام توقف مبارزات انتخاباتی در ویسکانسین گفت که ترامپ در مواجهه با بیماری همه گیر توانایی رهبری لازم برای مقابله با بحران را ندارد.

 

معاون سابق رئیس جمهور گفت به دلیل دروغ و بی کفایتی دونالد ترامپ ، در شش ماه گذشته یکی از سنگین ترین تلفات زندگی آمریکایی ها در طول تاریخ را دیده ایم.

 

ترامپ روز دوشنبه در جمع هواداران خود آمارهای اعلام شده در رسانه ها را جعلی خواند و گفت به نظر نمی رسد این آمارها واقعی است. اظهارات وی در حالی بود که طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، تعداد کشته های ویروس کرونا را نزدیک به 200هزار نفر اعلام کرد.

کد خبر 974579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha