به دلیل عدم رعایت ها شاهد شعله های جدیدی از بیماری کرونا در کشور هستیم

نمکی با بیان اینکه موج سوم بیماری کرونا در کشور را شاهد هستیم، افزود: موج دوم با حمایت کادر درمان مهار شد اما به دلیل اینکه موارد بهداشتی و پروتکل ها رعایت نشدند، شاهد شعله های جدیدی از بیماری کرونا در کشور هستیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سعید نمکی در پنجمین مراسم پویش سراسری ره سلامت گفت: با توجه به ایام دفاع مقدس امروز 23 پروژه بهداشتی درمانی با زیربنای 26 هزار مترمربع و با ظرفیت 201 تخت بیمارستانی در شهرهای لرستان، کرمانشاه، دزفول و آبادان افتتاح می شود.

 

وزیر بهداشت افزود: ما در شرایط کنونی در حال مدیریت بیماری منحوس کرونا می باشیم و در کنار آن توسعه زیرساخت ها نیز در دستور کار قرار دارد و پیگیری این دو مقوله در کنار یکدیگر اثبات حرف شهید سلیمانی است که می گفت ما ملت امام حسین هستیم، هم شهید می دهیم و هم در حال خدمت هستیم.

 

نمکی با بیان اینکه توفیق داشتم در روزهای ابتدایی دفاع مقدس در کنار مردم باشم، گفت: آوارگان خرمشهری دچار بیماری تب دار تیفوئید شده بودند و بر اساس مقاله ای که آن روزها خوانده بودم، درمان این عزیزان شروع شد و این بیماری در کودکان تا سالمندان مهار شد.

 

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر موج سوم بیماری کرونا در کشور آغاز شده است، گفت: در 48 ساعت گذشته حتی 15 دقیقه هم نتوانستم چشم بر هم بگذارم. موج دوم این بیماری با حمایت کادر درمان و همکارانم مهار و تا حدود زیادی کنترل شد اما به دلیل اینکه موارد لازم رعایت نمی شود، شعله های جدید این بیماری در حال افزایش است.

 

وی افزود: امروز در پنجمین جلسه پویش ره سلامت پروژه های بهداشتی درمانی در مناطق کم برخوردار افتتاح می شود و امیدوارم با غلبه بر کرونا بتوانیم عزت مردم این سرزمین را نشان دهیم.

کد خبر 974593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha