جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های مختلف از مهمترین راهکارهای توسعه اقتصادی استان سمنان است

شریفی نژاد جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های مختلف را یکی از مهمترین راهکارهای توسعه اقتصادی استان سمنان عنوان کرد و گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با جدیت نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا شریفی نژاد» در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ (هوای پاک) با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان باشد گفت: اجرای ضوابط زیست محیطی نباید منجر به کاهش افول توسعه اقتصادی در استان شود بلکه با رویه‌های اصولی باید صنعتگران را به اجرای قوانین تشویق کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: به دلیل فشارهای خارجی واحدهای تولیدی استان با مشکلات زیادی مواجه هستند اما این امر نباید منجر به بی‌توجهی به مسائل قانونی و زیست محیطی شود.

 

وی با تأکید بر اجرای طرح‌های اقتصادی در استان سمنان با اولویت حمایت از تولید و حفاظت از محیط زیست  ادامه داد: حمایت از واحد‌های تولیدی و‌ صنعتی که در استان سمنان نسبت به مسائل زیست محیطی توجه دارند؛ باید در اولویت نخست باشد.

 

شریفی نژاد با اشاره به فشارهای اقتصادی و مشکلات ایجاد شده ناشی از این موضوع برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان کشور و استان اظهارداشت: این موضوع نباید منجر به بی‌توجهی به مسائل قانونی و زیست‌محیطی شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه باید دیدگاه‌ها و رویکردهای کارشناسی در اجرای طرح‌های مختلف در استان مورد توجه قرار گیرد. اضافه کرد: توسعه اقتصادی در استان سمنان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید با جدیت دنبال شود و در این راستا باید صنعت‌گران و تولیدکنندگان استان سمنان علی‌رغم حمایت‌های همه جانبه تشویق به اجرای قوانین شوند.

 

دراین جلسه، ۱۹ پرونده کمیسیون ماده ۱۱ (هوای پاک) مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

کد خبر 974599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha