ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال داده شود

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برای آسایش و امنیت ما راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند، گفت: ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام«کاظم حافظ ‌‌نیا» امروز(سه شنبه، ۱ مهر) در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه خاتم الا‌نبیاء این شهرستان، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگانی است که در دفاع از کیان اسلامی حماسه آفریدند.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: قبل از انقلاب اسلامی هیچ استقلالی نداشتیم و آنچه بیگانگان برای ما تصمیم می‌گرفتند اجرایی می‌شد.

 

وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا دست در دست اجنبی‌ها و بیگانگان ندهیم، تصریح کرد: عزت ایران اسلامی را نباید با چیزی تعویض کرد و اگر کوتاه بیاییم خیانت به شهداست و همیشه باید در مقابل دشمنان بایستیم.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس عده ای به میدان مبارزه با باطل رفتند و با جان و دل از آب و خاک کشور و اسلام و انقلاب دفاع کردند، گفت: امروز بر ما وظیفه است راه آنان را ادامه دهیم.

 

امام جمعه بندر آستارا اضافه‌کرد: امروز شما دانش‌آموزان وظیفه دارید در سنگر علم و دانش با تلاش و جدیت خود کشور را به قله‌های علم و دانش برسانید.

 

حجت‌الا‌سلام حافظ نیا با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند ارزش های دفاع مقدس از بین رود و به فراموشی سپرده شود، گفت: باید تلاش شود ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال داده شود.

 

*امنیت و اقتدار کشور مدیون و مرهون امام راحل و شهدا است

«سید سجاد موسوی» نیز در آیین یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشور مدیون و مرهون امام راحل و شهدا است.

 

مدیرآموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برای آسایش و امنیت ما راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند،افزود: رزمندگان اسلام با ایثار، مقاومت و جانبازی توانستند در هشت سال دفاع مقدس بر دشمن بعثی پیروز شوند.
 

موسوی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین حماسه رزمندگان غیور ایران اسلامی در آن دوران است و فرهنگ دفاع مقدس باید برای نسل جوان به‌ ویژه دانش آموزان تبیین شود.

 

گفتنی است، این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 974606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha