برگزاری نمایشگاه بزرگ اقتدار۴۰ در باغ موزه دفاع مقدس همدان

زند گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ چهل سال اقتدارو سربلندی با عنوان اقتدار ۴۰ در باغ موزه دفاع مقدس همدان دایر است.

«خسرو زند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس ، برای اولین بار در همدان، نمایشگاه بزرگ چهل سال اقتدار و سربلندی با عنوان اقتدار 40 در باغ موزه دفاع مقدس همدان دایر است.

 

مدیر اجرای باغ موزه دفاع مقدس استان همدان افزود: در این نمایشگاه 65 غرفه از دستاوردهای دستگاه های مختلف استان و کلیه یگان های نظامی و انتظامی در استان برپا شده است.

 

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان بازخوردها و دستاوردهای دوران مقدس در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی و غیره، اقتدار و خود کفایی

 

زند بیان کرد: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

 

مدیر اجرای باغ موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند در چنین شرایطی، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه آشکار می‌گردد.

 

زند اظهار داشت: نمایشگاه اقتدار 40 از 31 شهریور تا 7 مهر ،  از ساعت 9 صبح تا 13 و 15 تا 18/30 آماده بازدید عموم علاقمندان است.

 

وی بیان کرد: همچنین هرشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم شب های خاطره در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می شود.

 

 

اشرفی طاهرپور

 

 

 

.

کد خبر 974661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha