پنج طرح های حوزه سلامت لرستان به بهره برداری رسید

پنج طرح در حوزه سلامت پنج شهرستان استان لرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، استاندار لرستان پروژه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی در پنج شهرستان را مهم ارزیابی کرد و  اظهار داشت: ارتقای زیرساخت های سلامت در استان بویژه در مناطق محروم ضروری است.

 

« سید موسی خادمی» با اشاره به افتتاح و بهره برداری از توسعه اورژانس بیمارستان شهید رحیمی در فاز دوم و بهره‌برداری از فاز چهارم دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم آباد، افزود: این دو طرح از طرح های مهمی هستند که با بهره برداری از این دو طرح بستر تقویت خدمات سلامت در استان فراهم می شود.

 

 وی بیان کرد: مراکز تشخیص و غربالگری سرطان در بیمارستان های شهید چمران بروجرد، امام خمینی ( ره ) کوهدشت، امام جعفر صادق ( ع ) الیگودرز و شهید رحیمی خرم‌آباد دیگر طرح های حوزه سلامت استان بودند که به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

 

وی تصریح کرد: بلوک زایمان بیمارستان شهدای هفت تیر شهرستان دورود و یک کلیک ویژه تخصصی، دو طرح مهم این شهرستان بودند که با تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی امروز آغاز به کار آن ها اجرایی شد .

 

استاندار لرستان ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی و سایر عوامل موثر در به سرانجام رساندن این پروژه ها، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها، بخشی مهمی از نیاز مردم استان به خدمات درمانی و پزشکی رفع شود.

 

گفتنی است، امروز پنج طرح عمرانی حوزه سلامت لرستان در قالب پویش سراسری "ره سلامت" با حضور ویدئوکنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این طرح ها در مساحت ۱۰ هزار و ۴۱۷ مترمربع با هزینه ۴۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان افتتاح شدند.

کد خبر 974686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha