فعالان کانون فرهنگی هنری بعثت به دیدار خانواده شهید «قربانعلی صفیاری» رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت کلور گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بعثت در قالب «سه شنبه های تکریم» و گرامیداشت چلهمین سالگرد هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید «قربانعلی صفیاری» رفتند.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بعثت در قالب «سه شنبه های تکریم» و گرامیداشت چلهمین سالگرد هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید «قربانعلی صفیاری» رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت کلور تصریح کرد: در این دیدار از خدمات و صبر و بردباری مادر شهید صفیاری تکریم و تجلیل شد.

 

وی ادامه داد: طبق منویات مقام معظم رهبری تکریم و تجلیل از خدمات خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است و به عنوان فعالان فرهنگی و مسجدی با حضور در منزل شهدا از صبر و ایثارگری این خانواده ها تجلیل می شود.

 

قریشی اعلام داشت: شهدا اسوه های ایثار و فداکاری ملت ایران هستند و امنیت و آرامش امروز مرهون این فداکاری ها است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود با حضور برخی از بانوان فعال کانون و مسجد در منزل شهید صفیاری برگزار شد.

 

قریشی خاطر نشان کرد: چنین حرکت های فرهنگی می تواند حرکت های مذبوحانه دشمنان در تهاجم فرهنگی را خنثی و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه نسل امروز زنده و پایدار نگه دارد.

کد خبر 974692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha