همایش هم اندیشی فعالیت های قرارگاه های تحول محلات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  برگزار شد

دبیرقرارگاه راهبردی تحول محلات سپاه امام سجاد(ع) گفت: همایش هم اندیشی و هم افزایی فعالیت های قرارگاه‌های تحول محلات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «هوشنگ اسلامی» درهمایش هم اندیشی و هم افزایی فعالیت های قرارگاههای تحول محلات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت : استفاده از ظرفیت نخبگان هر محله از اهداف تشکیل قرارگاههای طرح تحول محلات برای حل مسایل و آسیب های اجتماعی عنوان کرد .

 

وی افزود :یکی از شاخص های مهم این طرح مشارکت مردم ،مسجد و بسیج برای تحقق محله اسلامی برای تربیت نیروهای انقلابی در جامعه عنوان نمود .

 

 

 دبیرقرارگاه راهبردی تحول محلات سپاه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد : این همایش با حضور مسئولین قرارگاههای فعال تحول محلات استان هرمزگان و با هدف تبادل تجربیات درراستای رفع مشکلات مردم در حوزه های فرهنگی اجتماعی و عمرانی اشاره نمود.

 

 

اسلامی یاد آورشد: ایجاد اتحاد، همبستگی و همفکری مسئولان، نخبگان و معتمدین با محوریت مسجد محله، تدوین چشم انداز قرارگاه تحول محلات برای دست یابی به محله اسلامی، ترویج گفتمان ارزش های انقلاب اسلامی و معنویت افزایی در محله از اهداف مهم تحول محلات درجامعه برشمرد.

 

وی شناسایی ظرفیت‌های مختلف هر محله از وظایف قرارگاه طرح تحول هر محله است تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات را شناسایی کنند و در این راه پیوند هرچه بیشتر پایگاههای بسیج و مسجد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

دبیر قرارگاه راهبردی تحول محلات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در پایان گفت: این همایش به مدت یک روز در قالب کارگاههای آموزشی با حضور مسئولین قرارگاههای تحول محلات با هدف توانمند سازی قرارگاهها را از اهداف مهم این همایش دانست.

 

کد خبر 974733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha