توسعه زیرساخت های حوزه درمان ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت توسعه و تقویت زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان، گفت: توسعه زیر ساخت های حوزه درمان در استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام« سید احمد رضا شاهرخی» امروز(1 مهر) در آیین بهره برداری از هشت طرح عمرانی حوزه سلامت استان، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان بستر تقویت سلامت مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به شرایط جامعه در پی شیوع ویروس کرونا،افزود: توسعه و تقویت زیرساخت های حوزه درمان و بهداشت استان برای مقابله با این ویروس ضروری است.

 

وی با تقدیر از وزارت بهداشت ودرمان، کادر پزشکی و پرستاری در مقابله با بیماری کرونا، افزود: امروز کادردرمان در خط مقدم صیانت از سلامت جامعه قرار دارند.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه  کادر درمان درمدت شیوع ویروس کرونا تاکنون در حوزه سلامت جهادگونه انجام وظیفه کرده اند، خاطرنشان کرد: تلاش کادر درمان در صیانت از سلامت مردم یادآور حضور پزشکان در هشت سال دفاع مقدس و جبهه های نور علیه ظلمت است.

 

وی افزود: حفظ روحیه پزشکان و پرستاران و همکاری مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی بستر کنترل و مهار ویروس کروناست.

 

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به وضعیت زیرساخت های درمانی در استان، گفت: توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان بستر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه استان لرستان از محرومیت تاریخی رنج می برد، افزود: عزم جدی برای محرومیت زدایی از چهره استان بویژه در حوزه بهداشت و درمان ضروری است.

 

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های استان در مقایسه با افزایش جمعیت و گسترش شهرها توسعه پیدا نکرده است، افزود: سهم لرستان از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ویروس کرونا ۴۵ میلیارد تومان است که برای بازسازی و احداث زیرساخت‌های درمان استان این مبلغ باید افزایش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بیمارستان های استان فاقد دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن هستند، گفت: تسریع در ساخت ساختمان بیمارستان آیت الله کمالوند که قرار است جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد شود ضروری می‌باشد.

کد خبر 974734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha