شهرداری مشهد برای روان سازی ترافیک پروژه های خوبی اجرا کرده است

امیدوار گفت:شهرداری مشهد برای روان سازی ترافیک پروژه های خوبی را از جمله اصلاح هندسی معابر و احداث پل ها و تقاطع های غیر همسطح در نقاط مختلف شهر و حتی در ورودی های شهر اجرا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هادی امیدوار» امروز(۱ مهر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی از دو پروژه شهری اظهار کرد: شهرداری مشهد برای روان سازی ترافیک پروژه های خوبی را از جمله اصلاح هندسی معابر و احداث پل ها و تقاطع های غیر همسطح در نقاط مختلف شهر و حتی در ورودی های شهر اجرا کرده است.

 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: یکی از مشکلات ترافیکی در ورودی های شهر تردد خودروهای سنگین بود که قرار شد برای کاهش ترافیک و ایمن سازی تردد، مسیرخودروهای عمومی از خودروهای باری جدا و خودروهای سنگین از طریق مسیری جدا به پایانه بار هدایت شوند. 

 

وی با بیان اینکه، پروژه مسیر ۴۵ متری و پل سواره رو جاده سردخانه در همین راستا اجرا می شود، بیان کرد: با اجرای این پروژه تصادفات با محوریت خودروهای سنگین و همچنین تردد این خودروها درشهر مشهد کاهش خواهد یافت.

 

امیدوار، خاطرنشان کرد: در بحث ترافیک جاده بهشت رضا (ع) نیزکه در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد تردد حدود ۳۵ هزار خودرو و در شب های چراغ برات نیز بیش از ۵۰ هزارخودرو در این مسیر بودیم، که خوشبختانه با اجرای پروژه ساماندهی جاده دسترسی بهشت رضا(ع) از سوی شهرداری مشهد این مشکل حل شده است.

 

 

کد خبر 974793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha