افتتاح ۳ طرح درمانی در دزفول به صورت ویدیو کنفرانس 

سه طرح درمانی بهداشتی با وسعت ۶ هزار مترمربع امروز از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دزفول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سعید نمکی» امروز (سه‌شنبه ۱ مهر) در آئین بهره‌برداری از سه طرح درمانی و بهداشتی که در راستای پنجمین آئین بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت کشور با عنوان «پویش ره سلامت» به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و تبریک این ایام به مردم مقاوم شهرستان دزفول اظهار کرد: مردم سرافراز دزفول در طول جنگ تحمیلی با مقاومت و ماندن در شهر صبورانه در مقابل دشمن ایستادگی و حماسه مقاومت را به بزرگی خلق کردند.

 

وزیر بهداشت اضافه کرد: این طرح‌ها در راستای خدمت به مردم مقاوم دزفول به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم طرح‌های بیشتری در حوزه بهداشت و درمان دزفول صورت پذیرد‌.

 

وی ضمن تقدیر زحمات یوسف پریدار رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی و آرزوی موفقیت برای قمیشی سرپرست جدید دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول افزود: طرح‌های دیگری نیز در این دانشگاه در دست اجرا است که امیدواریم با همت وزارت بهداشت، بنیاد برکت، بنیاد علوی و خیران تا پایان دولت به بهره‌برداری برسند.

 

«علی قمیشی» نیز در خصوص پروژه‌های افتتاح شده امروز در دزفول عنوان کرد: مجتمع اورژانس بیمارستان شامل ۷۰ تخت اورژانس، ۶ تخت احیا، ۲ اتاق عمل و ۲ تخت دیالیز، مرکز جامع بیماران خاص متشکل از ۳۰ تخت مجهز جهت خدمت‌رسانی به بیماران شمال خوزستان و استان‌های همجوار امروز به بهره‌برداری رسید و  خدمت‌رسانی به شهروندان را رسماً آغاز کرده‌اند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به سومین طرح بهداشتی که امروز در دزفول افتتاح شد ابراز کرد: مرکز سوانح و سوختگی سومین طرحی است که امروز در بیمارستان بزرگ دزفول به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این بخش یکی از کمبودهای مهم مناطق شمالی دزفول در بحث سوانح و سوختگی رفع شد.

 

وی با بیان اینکه بخش سوانح و سوختگی بیمارستان بزرگ دزفول شامل ۲ اتاق عمل مجهز، چهار تخت آی. سی.یو و ۱۰ تخت ایزوله است یاد آور شد: اعتبار این سه طرح ۳۰۰ میلیارد ریال و زیربنای این طرح‌ها که حاصل تلاش عوامل دانشگاه علوم پزشکی دزفول است، ۶ هزار مترمربع است.

 

کد خبر 974798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha