تجلیل از کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی انزلی

در دومین روز از هفته دفاع مقدس و در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس طرح ویزیت رایگان برگزار و از کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی انزلی تجلیل شد.

«مهدی صفاتی » امروز (سه شنبه، 1 مهر ) در حاشیه برگزاری این آئین ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، اظهار داشت: امسال برنامه های متنوعی در سطح شهرستان با حمایت فرماندار، اعضای شورای اداری شهرستان و شبکه بهداشت برنامه ریزی و در حال اجراست.

 

فرمانده سپاه ناحیه انزلی افزود: طرح ویزیت و داروی رایگان در راستای برنامه خدمات اجتماعی سپاه هر ماه در یکی از مناطق کم برخوردار با حضور سه پزشک و توزیع داروی رایگان در برخی داروخانه برگزار می شود.

 

وی سپس از افتتاح ۲ واحد مسکن محرومین و برگزاری یادواره شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و یادآور شد: امسال یادواره شهدا به‌صورت محله ای و هر کوچه یک شهید در حال برگزاری است و این طرح تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

 

صفاتی همچنین به برگزاری جلسات قرآنی در سطح حوزه ها، پایگاه های بسیج و ... اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان اسلام است که  در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشتند و وظیفه ما امروز انتقال آن به نسل جوان است.

 

وی افزود: در این راستا برنامه‌هایی با محوریت رزمندگان در محافل و مجالس با رعایت پروتکل ها اجرا می شود.

 

صفاتی یادآور شد: این رزمندگان به بیان ایثارگری ها و خاطراتی که در طول جنگ اتفاق افتاده در سطح حوزه ها، مساجد و پایگاه‌ها می پردازند که این برنامه هم اکنون در حال برگزاری است.

 

گفتنی است، در آیین تجلیل از کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی انزلی فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه انزلی با ریاست این بیمارستان دیدار کردند، سپس به کادر درمان شاخه های گل اهدا شده و گروه موزیک منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای چند قطعه مارش نظامی پرداخت.

 

کد خبر 974803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha