اعتماد به جوانان و شکوفایی استعدادها دستاورد دفاع مقدس بوده است

حجت الاسلام محمودی زاده به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و اعتماد به جوانان، شکوفا شدن استعدادها، تحول در صنعت دفاعی و... را جمله این دستاوردها برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمود محمودی زاده»، امروز (سه شنبه ۱ مهر) در آیین تکریم و معارفه مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، به لزوم بیان دستاوردهای این دفاع هشت ساله گفت: تاکید بر بیان مسائل ارزشی به منظور جلوگیری از تحریف آن بوده به نحوی که رهبری معظم انقلاب نیز نسبت به این مهم تاکید دارند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس خدامحوری و اعتماد به خداوند را پشتوانه رزمندگان اسلام در برابر دشمن سرتا پا مسلح عنوان کرد و افزود: اعتقاد به نصرت الهی زمینه ساز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بوده است.

 

وی اعتماد به توانایی جوان ها را دیگر دستاورد دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: جوانان کشور ما همواره ثابت کرده اند با تکیه بر شعار «ما می توانیم»، قله های تعالی را یکی پس از دیگری فتح کنند.

 

حجت الاسلام محمودی زاده شکوفایی استعدادها را سومین دستاورد دفاع مقدس دانست و گفت: تحول در صنعت دفاعی کشور، ایجاد وحدت ملی بین اقوام و طوایف ایرانی و... ازدیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه آنچه ما در دفاع مقدس دیدیم با توجه به سختی ها و مشکلات جز زیبایی نبود، عنوان کرد: این مهم به این سبب اتفاق افتاد که دین باوری در بین اقشار جامعه حاکم بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس حق طلبی، ایثار و شهادت طلبی  را از زیبایی های دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: تفکر بسیجی داشتن روحیه اخلاص، ایثار، ساده زیستی، دین داری و شهادت طلبی  است.

 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ثمر نگاه و تفکر بسیجی را نهراسیدن و اندوهگین نشدن و تسلیم رضای خدا بودن است. 

 

به گزارش شبستان، در این آئین، حجت الاسلام ظهرابی توسط امور روحانیون سپاه فجرفارس به عنوان مسئول جدید نمایندگی در سپاه جهرم معارفه و از زحمات چهار ساله حجت الاسلام «احمد گشتاسبی» تقدیر شد.

 

کد خبر 974812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha