مزار شهدای گمنام در حوزه هنری غبارروبی شد

مزار شهدای غواص گمنامی که مردادماه سال ۱۳۹۴ در حوزه هنری به خاك سپرده شدند، غبارروبی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، احسان یلوه،شهردار ناحیه یك منطقه ۶ تهران به همراه جمعی از معاونان و كاركنان این سازمان و همچنین عبدالحمید قره‌داغی، مدیر انتشارات سوره مهر و معاون اداری مالی حوزه هنری و با حضور رئیس بسیج منطقه ۶ بر سر مزار شهدای گمنام حوزه هنری برای این شهدا فاتحه خواندند.

این هیئت از مسئولان شهرداری ناحیه یك، با همراهی دیگر حضار با شست‌و‌شوی مزار شهدای گمنام با گلاب، از قبور متبرك شهدای دفاع مقدس غبارروبی كردند.

پیكر مطهر دو غواص شهید گمنام ۱۹ و ۲۰ ساله كه در عملیات كربلای ۴ و در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیده‌اند، مردادماه سال ۱۳۹۴ در حوزه هنری به خاك سپرده شد.
 
در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹، رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز كرد. صدام حسین رئیس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره كردن قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاك ایران را اعلام كرد. حماسه دفاع مقدس بركات و دستاوردهای بی‌نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد. جهاد و شهادت مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را تا مدت‌ها مستحكم كرد. به مناسبت بزرگداشت مجاهدت‌های مردم كشورمان، ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

کد خبر 974892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha