با قرارداد‌های سفید امضا اجازه فعالیت به ما نمی‌دهند

عاملی که مدیر عامل یک کارخانه تولیدی است به تشریح مشکلات این کارخانه با بانک ها پرداخت و گفت: در حال حاضر کارخانه به دلیل بدهی یک و نیم میلیارد تومانی به بانک تعطیل شده و با قرارداد‌های سفید امضا اجازه فعالیت به ما نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی عاملی شب گذشته (سه شنبه اول مهر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: در سال ۸۸ برای سرمایه در گردش مجموعه تولیدی که شامل چهار واحد می‌باشد دو فقره تسهیلات از بانک ملی ملایر در مبالغ ۵۰۰ و ۸۰۰ میلیون تومان دریافت کردیم که با بحران و تحریم‌ها مواجه شدیم و بانک در همان مقطع با توجه به معوقات ایجاد شده سود‌های مرکب، ​ پلکانی و تمدید‌های صوری برای ما اعمال کرد و در حال حاضر این مبلغ در این بانک به هفت میلیارد تومان رسیده است و به عبارتی ۱۲ درصد بهره بانکی، ۵۱ درصد محاسبه شده است.

 

مدیر عامل یک کارخانه تولیدی افزود:​ در این کارخانه‌ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده، ولی بر اساس کارشناسی بانک به هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

عاملی ادامه داد: ​در حال حاضر کارخانه به دلیل بدهی یک و نیم میلیارد تومانی به بانک تعطیل شده و با قرارداد‌های سفید امضا اجازه فعالیت به ما نمی‌دهند.

کد خبر 974899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha