هشت سال جنگ تحمیلی، چهره واقعی استکبار جهانی را بر همگان آشکار کرد

به گفته حقیقی، ایران توانست در هشت سال جنگ تحمیلی، چهره واقعی استکبار را برای همگان آشکار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای ترویج و توسعه ایثار و شهادت استان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: ایران توانست در این هشت سال چهره واقعی استکبار را برای همگان آشکار کند.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به رشادت های رزمندگان در این جنگ نابرابر خاطرنشان کرد: در این جنگ جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر ایستادند و همواره وعده الهی بر پیروزی حق علیه باطل گواه است.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان با توکل به خدا و رهبری امام راحل پیروز این جنگ بودند، گفت: با وجود حمایت استکبار جهانی و کشورهای دیگر از رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی، رزمندگان با دست خالی اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

 

این مقام مسئول پرداختن به توفیقات ایران اسلامی در طول 42 سال از عمر بابرکت نظام را یکی از تکالیف امروز همگان خواند و گفت: این توفیقات در زمینه های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و ... حاصل شده است.

 

حقیقی با بیان اینکه توفیقات نظام جمهوری اسلامی در سایه از جان گذشتگی رزمندگان حاصل شده است، گفت: به برکت وحدت فرماندهی مقام معظم رهبری، امروز شاهد خنثی شدن توطئه دشمنان ایران هستیم.

 

استاندار زنجان بر ضرورت همراهی تمام دستگاه های اجرایی دربرگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۶ شهید استان زنجان تاکید کرد و افزود:زنجان یکی از استان‌هایی بود که استارت برگزاری این کنگره را زد.

 

کد خبر 974927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha