طرح «سفیر کوچک کربلا» در کانون فرهنگی هنری سراج اجرا می شود

اسدی از اجرای طرح «سفیر کوچک کربلا» توسط کانون فرهنگی هنری سراج به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه (س) خبر داد.

«اکرم اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: کانون فرهنگی هنری سراج به مناسبت پنجم صفر برابر با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، طرحی به نام «سفیر کوچک کربلا» را ویژه کودکان اجرا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج روستای باورس محمدیه ادامه داد: در قالب این طرح 100 بسته فرهنگی حاوی ماسک کودک، جورچین با موضوع محرم، دستبند چرمی با نوشته یا رقیه و یا زینب، سربند و شکلات بین کودکان سه تا 6 سال توزیع می شود.

 

وی عنوان کرد: این بسته های فرهنگی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری سراج تهیه شده است که با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم، این بسته های فرهنگی خانه به خانه توزیع می شود.

 

اسدی در خصوص اهداف اجرای این طرح اظهار کرد: مهمترین هدف از اجرای طرح «سفیر کوچک کربلا» ارج نهادن به مقام شامخ شهید سه ساله دشت کربلا، حضرت رقیه (س) است و در شرایط امروز جامعه و شیوع ویروس منحوس کرونا این اقدام، گامی هرچند کوچک در ترویج شعائر دینی است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین توزیع این بسته ها به نام حضرت رقیه (س) موجب می شود تا کودکان با شخصیت هایی که با سن کم در واقعه کربلا حضور داشتند، بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 974959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha