درخشش بانوان آستارایی در مسابقات استانی قرآن کریم

مهدوی از درخشش بانوان آستارایی در مسابقات استانی قرآن کریم خبر داد و گفت: بانوان قرآنی آستارا در چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان سه رتبه برتر کسب کردند.

«جمشید مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا اظهارکرد: چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان در بخش خواهران با حضور ۴۰ قاری و حافظ و با رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان خواهر امام رشت برگزار شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۹ رشته حفظ ۵ جز، حفظ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز و کل، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات بانوان آستارایی سه رتبه برتر کسب کرده و برای این شهرستان افتخارآفرینی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم لیلا عیسی زاده رتبه دوم  چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان را کسب کرد، گفت: افسانه دنیایی نیز در رشته ترتیل رتبه نخست این مسابقات را کسب کرد.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته قرائت این مسابقات زینب پیدا رتبه دوم را کسب کرد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی در نیمه اول آبان ماه، به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شود.

کد خبر 974960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha