گودهای رها شده تهران تا پایان سال تعیین تکلیف می شوند

گلپایگانی گفت: گودهای رها شده شهر تهران تا پایان سال تعیین تکلیف شده و یا ایمن سازی می شوند و یا پر می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «عبدالرضا گلپایگانی» در نشست خبری که صبح امروز ( چهارشنبه ۲ مهر) به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد با بیان اینکه گودهای متروکه و متروکه شهر تهران تا پایان سال تعیین تکلیف خواهند شد، گفت: با هماهنگی اداره حقوقی و اعضای شورای شهر تهران برای گودهای موجود در شهر تهران تصمیم جدی گرفته شده است و این گودهای رها شده یا با خاک پر می شوند و یا سازه ای که آنها را ایمن کند در آن ایجاد می شود.

 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران افزود: در لایحه ساماندهی گودهای پایتخت برای مالکان یک بازه زمانی مشخص شده تا تعیین تکلیف این گودها را انجام دهند و اگر مالک کاری نکند با ضمانت نامه بانکی که از سوی شهرداری از مالک گرفته می شود، این گودها ایمن سازی می شوند.

 

گلپایگانی با بیان اینکه تحمل بلاتکلیفی این گودها برای شهرداری تهران امکان ندارد، گفت: شهرداری با یک برنامه ریزی دقیق تا پایان سال همه این گودها را تعیین تکلیف می کند تا همسایگان این گودها استرس و نگرانی در خصوص وضعیت آنها نداشته باشند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون افراد حدود سه سال در محلات ساکن هستند، گفت: به همین دلیل حس تعلق افراد به محل زندگی پایین آمده است.

 

وی افزود: تهران در حال قطبی شدن و تبدیل شدن به شهر فقرا و داراها می باشد که روندی ناخوشایند است و این دلیل فرآیندی است که به دلیل سوداگری در حوزه مسکن و زمین ایجاد شده است.

 

وی در خصوص گود برج میلاد گفت: گود برج میلاد تعیین تکلیف شده و به زودی در اختیار شهرداری تهران قرار می گیرد ولی در حال حاضر این گود دارای مشکل نیست.

 

کد خبر 975043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha