۶۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در مریوان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسن ورهرام گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به‌عنوان ناظر برنامه‌های هفته دفاع مقدس انتخاب شده است که ۶۰ برنامه برای این ایام برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که امروز شاهد آثار آن در جامعه اسلامی هستیم و باید قدردان فداکاری‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان، جانبازان و آزادگان باشیم.

 

 


وی با اشاره به تعداد ۶۰ برنامه پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس سال ۹۹ گفت: در چهارمین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان ناظر کلیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس انتخاب شده است.

 

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان بیان کرد: از مهمترین این برنامه ها می توان مسابقات رادیویی و همچنین برگزاری یادواره شهداء دفاع مقدس شهرستان مریوان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و پایگاه بسیج صاحب الزمان حسینیه سیدالشهداء شهرستان مریوان اشاره کرد.

 

 

 

حجت‌الاسلام ورهرام رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را از اولویت‌های مهم در اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: اگر مدارس شهرستان در وضعیت سفید کرونایی باشند اداره تبلیغات اسلامی با همکاری آموزش و پرورش گفتمان‌های دانش‌آموزی ویژه دفاع مقدس برگزار می‌نماید.

کد خبر 975069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha