راه اندازی مرکز آموزش هتلداری و بومگردی در گلستان

حسینی طلب گفت: مرکز آموزش هتلداری و بومگردی تا دهه فجر در گلستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلیرضا حسینی طلب» ظهر امروز(چهارشنبه 2 مهر) در شورای مهارت استان گلستان اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در دل آحاد حامعه فرهنگ مهارت را گسترش دهیم باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ادامه داد: در جلسه شورای مهارت استان گلستان به موضوع بازنگری سند مهارت اقدام شده است و امیدواریم تا پایان فصل پاییز این سند را به روزسانی کنیم.

 

حسینی طلب بیان کرد: تعیین اطلس مشاغل استان از دیگر برنامه هایی است که در استان گلستان در شورای مهارت مطرح و با همکاری بخش دولتی و غیردولتی آن را پیگیری می کنیم.

 

وی افزود: در فنی و حرفه ای استان گلستان 18 گروه هدف در نظر گرفته شده و آموزش به 16 گروه هدف انجام شده است و آموزش به دو گروه هدف عشایر و اتباع خارجی را از آبان ماه آغاز خواهیم کرد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان یادآور شد: بیش از 32 هزار نفر فراگیر در سال گذشته در این رشته ها آموزش دیدند و در 6 ماهه امسال نیز 10 هزار و 149 نفر در حال مهارت آموزی هستند.

 

حسینی طلب بیان کرد: قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح در سطح استان گلستان فعال است و در سال گذشته دو هزار و 440 نفر در یگان های انتظامی و نظامی آموزش دیدند و امسال نیز یک هزار و 247 نفر در این بخش از آموزش های مهارتی بهره مند می شوند.

 

وی گفت: دو هزار و 800 نفر از 11 هزار نفری که مهارت آموختند براساس تفاهم نامه هایی بود که با دستگاه های اجرایی استان منعقد شد.

 

حسینی طلب در پایان به برخی از پروژه های فنی و حرفه ای استان گلستان اشاره کرد و افزود: مرکز آموزش هتلداری و بومگردی تا دهه فجر در گلستان به بهره برداری می رسد.

 

کد خبر 975167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha