نمایشگاه دفاع مقدس رسانه ای برای انتقال مفاهیم ارزشمند به نسل جدید است

حسامی با بیان این که نمایشگاه دفاع مقدس رسانه ای برای انتقال مفاهیم ارزشمند به نسل جدید است؛ گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت تا ششم مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین حسامی» امروز (2 مهر) در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت، گفت: این نمایشگاه تا ششم مهر برپا خواهد بود؛ شهرداری مشهد، بسیج شهدای شهرداری و شورای شهر مشهد در برپایی این نمایشگاه مشارکت فعال داشته اند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهرمشهد افزود: این نمایشگاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا برگزار می شود؛ هم چنین امکان بازدید شهروندان از نمایشگاه به صورت مجازی  نیز فراهم شده است؛ با توجه به حوزه های محتوایی که در این نمایشگاه ارائه شده است، فضای بسیار خوبی را در این زمینه شاهد هستیم.

 

وی ادامه داد: برنامه های غرفه شهرداری و بسیج در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت روزانه به صورت آنلاین برای بازدید عموم پخش می شود؛ برپایی این نمایشگاه ها برای نشر آثار دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید مهم است زیرا مثل یک رسانه عمل  می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 975189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha