تلاش خادمیاران رضوی برای احداث خانه محروم در بخش بهنمیر

ولی تبار بهنمیری گفت: خادمیاران رضوی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر احداث یک باب خانه محروم برای ۲نفر از ایتام اهل روستای گالشکلا بهنمیر را متعهد و در دست اقدام دارند.

«شجاع اله ولی تبار بهنمیری» در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر برای خانه دار شدن خانواده های نیازمند و زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: تاکنون چند باب منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث یا تکمیل شد و دراختیاز جامعه هدف قرار گرفت.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر به  افتتاح واحد مسکونی خانواده نیازمند اهل  روستا گالشکلا بهنمیر شهرستان بابلسر که به همت خادمیاران رضوی در زمینی به مساحت 60 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 85 میلیون تومان احداث شده اشاره کرد و افزود:کلید این واحد مسکونی هم‌زمان با دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) تحویل این خانواده آبرومند و کم برخوردار شد.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی کانون های  خدمت  رضوی شهرستان بابلسر احداث یک باب خانه محروم برای 2نفر از ایتام  اهل روستای گالشکلا بهنمیر را متعهد و در دست اقدام دارند، یادآورشد: کلنگ این خانه محروم با حضور «محمداسماعیل امامزاده» دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «شریف تبار» امام جمعه بخش بهنمیر و سایر مسئولین شهرستانی و خیرین به زمین زده شد .

 

ولی تبار بهنمیری با بیان اینکه این واحدمسکونی در زمینی به مساحت60مترمربع و به صورت 50متر زیربنا احداث خواهد شد، گفت: تلاش داریم با همکاری کمیته امدادامام خمینی(ره) و خیرین این واحد تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان در بحث تامین بسته های معیشتی و لوازم التحریر دانش آموزان، تامین داروی بیماران، تولید و توزیع اقلام بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا و ... نیز فعالیت دارند،  خاطرنشان شد: تلاش داریم به تأسی از سیره عملی ائمه اطهار (ع) فعالیت‌های خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در این شهرستان در جهت رفع نیاز محرومان و نیازمندان در بخش‌های مختلف باشد.

 

 

 

کد خبر 975196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha