هزینه در حوزه مهارت سرمایه گذاری است

عابدی با بیان اینکه صرف هر هزینه در حوزه مهارت سرمایه است، گفت: فنی و حرفه ای استان گلستان نیاز به حمایت های بیشتر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قدرت الله عابدی» ظهر امروز(چهارشنبه 2 مهر) در شورای مهارت استان گلستان اظهار کرد: در حوزه مهارت آموزی به حوزه اشتغال کمک می شود و هر هزینه ای در حوزه مهارت داشته باشیم سرمایه است و فنی و حرفه ای گلستان نیاز به حمایت های بیشتر دارد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: در سنوات گذشته یکی از حوزه هایی که با دستور استاندار با اولویت تامین اعتبارات مورد توجه قرار گرفت تجهیز و تامین کارگاه های فنی و حرفه ای بود و نیاز است که عنایت ویژه ای در این بخش اتفاق بیفتد.

 

عابدی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای رامیان (روستای نی تپه) اگر بنا است ساخته شود با صرف اعتبارات محدود اتفاق نمی افتد و انتظار داریم که رئیس آموزش و فنی و حرفه ای کشور به این پروژه اهتمام داشته باشد.

 

وی افزود: استان گلستان در سال های گذشته توانست این پروژه را به مرحله فعلی برساند و در اکثر مراکز نیز از نظر تجهیزات اقدامات زیادی صورت گرفته است اما روزآمد نیست و رشته های و رسته هایی را تعریف کردیم که تجهیزات به روز آن در استان وجود ندارد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان خاطرنشان کرد: مصوبه ای در شورای مهارت که پیوست مهارت پروژه های عمرانی و صنعتی داشته باشد به تصویب رسیده و نیاز است که آیین نامه ها و بخش نامه هایی در این زمینه به استان ها ابلاغ شود.

 

کد خبر 975201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha