سه شنبه های تکریم ظرفیتی ماندگار در شناسایی و معرفی خادمان فرهنگ و قرآن است

امام جمعه دیواندره كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را محل مناسبی برای تحكيم پايه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اجرای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم توسط ستا هماهنگی کانون های مساجد، ظرفیتی ماندگار در شناسایی و معرفی خادمان فرهنگ و قرآن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، امام جمعه دیواندره در یازدهمین ایستگاه سه شنبه‌های تکریم استان که در شهرستان دیواندره برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم استان کردستان نیز همواره در صحنه‌های مختلف پای انقلاب بوده‌اند و در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و مقاومت کردند و تقدیم بیش از 5400 شهید به اسلام و انقلاب ماحصل پای کار بودن مردم کردستان است.

 

 

ماموستا ملا جلال مرادی با بیان اینکه مهترين دژ در مقابل حمله شياطين تمسك و پناه بردن به قرآن است، گفت: كانون‌های مساجد بهترين مكان برای گسترش و ترويج فعاليت‌های قرآنی است.

 

 

وی که از اولین مدیران مسئول کانون های مساجد کردستان بود و مدیر مسئول کانون حرمین شریفین دیواندره است، ادامه داد: مساجد پايگاه‌هايی محكم برای استحكام نظام اجتماعی، خانوادگی و دينی مردم است و كانون‌های مساجد بايد در اين راستا گام بردارند.

 

 

امام جمعه دیواندره، كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را محل مناسبی برای تحكيم پايه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط ستا هماهنگی کانون های مساجد، ظرفیتی ماندگار در شناسایی و معرفی خادمان فرهنگ و قرآن است.

 

 

مرادی خواستار حمایت های بیشتر از فعالیت‌های کانون های مساجد شد و گفت: این حمایت‌های، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری در مقابل توطئه های دشمنان نظام و اسلام است.

 

 

فرماندار دیواندره نیز در ادامه این دیدار نیز با اشاره به دلاورمردی و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی گفت: همه امنیت، عزت و آرامش کنونی به خاطر جانفشانی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

 

 

جمال ارشدی، در ادامه از برگزاری گردهمایی فعالان قرانی این شهرستان خبر داد و گفت: این گردهمایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در راستای تکریم از فعالان و خادمین قرآن و ترویج ارزش های اسلامی در جامعه برگزار می شود.

 

 

وی اعلام كرد: با توجه به توطئه‌های شوم دشمنان عليه اعتقادات و ارزش‌های دينی مسلمانان، ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است.

 

یازدهمین ایستگاه سه شنبه‌های تکریم کردستان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کردستان، فرماندار و رئیس ادارفرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره با تجلیل از امام جمعه این شهرستان همراه بود.

 

کد خبر 975252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha