دستاوردهای دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود

حجت الاسلام سرلک، بر ضرورت بازگو کردن دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: در این راستا حوزه و روحانیت رسالت خطیری بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(2مهرماه) در یادواره شهدای روحانی شهرستان الیگودرز که به میزبانی حوزه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید در این ایام دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس بین نسل جوان تبیین و بازگو شود.

 

امام جمعه الیگودرز تبیین ارزش های اسلامی را امری مهم برای تربیت دینی جوانان عنوان کرد و افزود: روحانیت و حوزه علمیه در این راستا رسالت خطیری بر دوش دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار انجام فعالیت های تبلیغی چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی، باید فعالیت تبلیغی روحانیت در فضای مجازی تقویت و از این فرصت استفاده شود.

 

حجت الاسلام سرلک دفاع مقدس را از معجزات الهی دانست و عنوان کرد: جوانانی که آن دوران نبودند، امروز باید با انجام فعالیت های تبلیغی به خوبی دفاع مقدس را درک کنند.

 

وی اخلاص، ایثار و خداباوری را ویژگی مهم شهدا دانست و افزود: در جامعه امروز با تکیه بر این ویژگی ها می توان در عرصه های مختلف نقش آفرین شد.

کد خبر 975318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha