ارزیابی ۵۰ دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی/ شاخص توسعه دولت الکترونیک در گیلان ارتقا یافت

گلی با اشاره به اینکه در جشنواره شهید رجایی امسال، ۵۰ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: مبارزه با کرونا، اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری و توسعه دولت الکترونیک به عنوان محورهای اختصاصی گیلان در این جشنواره بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، «رضا گلی» عصر امروز (چهارشنبه، ۲ مهر) در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد:‌ تاکید استاندار گیلان برای برگزاری جشنواره شهید رجایی نشان از توجه به ویژه وی به مسئله ارزیابی دستگاه‌های دولتی است.

 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان افزود: تاکید به برگزاری جشنواره شهید رجایی، اهمیت قائل شدن به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و توجه به ارزیابی دستگاه‌ها نیز تاکید بر اصلاح نظام اداری استان و ارتقای آن است.

 

وی با اشاره به اینکه هفت دستگاه اجرایی در ارزیابی شاخص‌های این دوره از جشنواره مشارکت داشتند، تصریح کرد: امسال، ۵۰ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اولین بار در این ارزیابی‌ها حضور داشت و توانست امتیازات خوبی را کسب کند.

 

گلی با بیان اینکه شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام و مردم از جمله اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است، خاطرنشان کرد: ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با تاکید بر اینکه استان گیلان با ۷۶.۸۸ درصد توانست ارزیابی خود را به پایان برساند، اضافه کرد: درصد تحقق شاخص‌های اختصاصی، ۹۲.۶۴ درصد و درصد تحقق شاخص‌های عمومی نیز ۶۱.۱۱ درصد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه اصلاح ساختار سازمانی، ۷۰ درصد تحقق محورهای عمومی ارزیابی عملکرد وجود داشته است، تصریح کرد: در توسعه دولت الکترونیک با کسب ۷۲ درصد، هشت درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

 


گلی خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه در این دوره از ارزیابی‌ها، در حوزه پاسخگویی امتیاز مطلوبی کسب نشده که باید بیشتر در این زمینه کار شود.

 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به محورهای بومی جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های دولتی اشاره و اذعان کرد:‌ مبارزه با کرونا، اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری و توسعه دولت الکترونیک به عنوان محورهای اختصاصی استانی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 975339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha