ضرورت ایستادگی در مقابل جبهه فرهنگی دشمن/ راه شهید سلیمانی ادامه دارد

احمدی با بیان اینکه امروز ملت ایران سربلندترین دوران تاریخ خود را به عنوان اسوه ملت‌های عالم تجربه می کنند، گفت: امروز ایستادگی در مقابل جبهه فرهنگی دشمن ادامه راه شهید سردار سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، سردار «غلامرضا احمدی» شامگاه (۲ مهر) در مراسم معنوی همایش ررزمندگان سرایانی که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جوار گلزار شهدای این شهر برگزار شد، گفت: هرچه داریم به برکت و مجاهدت خون شهدا است و مسئولان باید همواره این موضوع را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز ملت ایران سربلندترین دوران تاریخ خود را به عنوان اسوه ملت‌های عالم تجربه می کنند، افزود: باید اسناد مقاومت شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را احصا و همواره در مسیر زنده نگه داشتن آن قدم برداریم.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز جنگ نظامی بین جبهه کفر با ملت ایران متصور نیست، متدکر شد: امروز ایستادگی در مقابل جبهه فرهنگی دشمن ادامه راه شهید سردار سلیمانی است.

 

احمدی بیان کرد: یکی از شئون عاقبت بخیری تقویت ارتباط با انقلاب اسلامی و دفاع از آن است که تجلی و مظهر دفاع از نظام، برداشتن مظلومیت از امام، شهدا و رهبری است.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه شهدای بزرگوار، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و مقاومت ملت رشید ایران ما را به نقطه اسوه بودن در عالم بشریت ارتقا داده است، گفت: رسالت همه بسیجیان و فرهنگیان، انتخاب و تربیت مسئولانی با روحیه انقلابی و در تراز شهید باهنر و رجایی و با روحیه مقاومت است.

 

گفتنی است، این مراسم معنوی به همت حوزه مقاومت شهید وهب سرایان و پایگاه‌های مقاومت روستاهای زنگویی، بسطاق، چرمه و بسیجیان شهرستان طراحی و اجرا شد. رزمندگان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهر سرایان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم حضور داشتند و پرچم بارگاه ملکوتی حرم مطهر  امام حسین(ع) و  ابوالفضل(ع) در گلزار شهدا  زینت افزای این محفل نورانی شد.

 


 

کد خبر 975382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha