میز خدمت به همت کانون شهدای انقلاب در آستارا برپا شد

حریری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، میز خدمت با حضور مسئولان آستارایی و به همت کانون شهدای انقلاب اسلامی در مسجد میرزا آستارا بر پا شد.

«فرتاش حریری» در حاشیه برپایی این میز خدمت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، میز خدمت با حضور مسئولان آستارایی  در مسجد میرزا آستارا بر پا شد.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا با بیان اینکه این میز خدمت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، افزود: فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، رییس اداره برق، رییس اداره آب و فاضلاب، رییس اداره امور مالیاتی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، رییس اداره آموزش و پرورش، رییس اداره تامین اجتماعی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، رییس جمعیت هلال احمر و تعداد دیگری از مسئولین شهرستانی در این برنامه به مشکلات مردم گوش داده و بر ضرورت حل آن تاکید کردند.

 

وی خدمت به مردم و رفع مشکلات آحاد جامعه را وظیفه ذاتی مسئولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: با برپایی میز خدمت در کمترین زمان ممکن می ‌توان مطالبات مردم را پیگیری کرد.

 

حریری خاطرنشان کرد: سرعت عمل و ارتقای کمی و کیفی در خدمت رسانی به مردم از مهم‌ ترین مزیت‌ های استقرار میز خدمت است.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا گفت: وظیفه‌ اصلی ما خدمت‌ رسانی به مردم است و هر جا نیاز باشد دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا میز خدمت را برپا می کند تا مسئولان پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم باشند.

 

حریری گفت: این میز خدمت به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا و با مشارکت سپاه ناحیه، حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری، کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی و هیئت امنای مسجد میرزا برپا شد.

کد خبر 975402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha