توزیع ۹ هزار بسته لوازم ورزشی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

سردار خرم دل گفت: ۹ هزار بسته لوازم ورزشی در قالب رزمایش مومنانه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز (۳ مهر) در آئین توزیع ۹ هزار بسته لوازم ورزشی در قالب کمک های مومنانه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امروز به نام شهید، ایثار گران و افتخارات آفرینان نام گذاری شده است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا چهارمین روز از هفته دفاع مقدس است حدود ۶۰۰ برنامه صورت گرفته، گفت: توزیع اقلام فرهنگی و ورزشی یکی از وعده های ما در رزمایش کمک های مومنانه بود که با توجه به سال تحصیلی جدید در دوره های گذشته بحث توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر را داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ۹ هزار بسته ورزشی شامل توپ، کفش و لباس ورزشی توزیع خواهند شد، ادامه داد: در حوزه آموزشی با آموزش و پروش متناسب با نیاز آنها برنامه ریزی داشته و بسته های فرهنگی توزیع خواهند شد.

 

خرم دل با اشاره به اینکه در هفته های آینده نیز بسته های آموزشی مورد نیاز مدارس، بسته فرهنگی و بسته های عمومی توزیع خواهد شد، یادآور شد: ما به عنوان سپاه و بسیج حوزه فعالیت، نیازمندی های انقلاب و مردم را شناسایی کرده و هر کجا نیاز باشد، در کنار مسئولان خواهیم بود.

 

«هادی زارع پور» هم در این آئین، گفت: توزیع بسته های ورزشی تحت عنوان «کمک های مومنانه» توسط سپاه پاسداران دنبال می شود که جای تقفدیر و تشکر دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در امر کمک های مومنانه با محوریت سپاه پاسداران، مردم و مسئولان شکل گرفت، گفت: مردم در این زمینه کمک های  نقدی و غیر نقدی به رزمایش کمک های مومنانه داشتند.

 

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش تاکنون ۲ میلیارد تومان اقلام مختلف توزیع شده، گفت: امروز اقلام ورزشی را در برنامه داریم و در آینده بسته های فرهنگی را خواهیم داشت .

کد خبر 975461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha