موکب اربعین در محله های محروم شهر راه اندازی می شود

اصالت پور از برنامه ریزی ویژه اربعین خبرداد، گفت: امسال همزمان با اربعین حسینی موکب مردمی جوانان در محله های محروم شهر خدمت رسانی خواهد کرد.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اربعین امسال، اظهار داشت: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب است.

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد و مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل این شهرستان با اشاره به اینکه امسال در پی شیوع ویروس کرونا موکب های مردمی در مسیر زائران اربعین تشکیل نمی شود، افزود: برنامه ریزی ویژه برای خدمت رسانی ارزنده به مردم در موکب مردمی جوانان بروجرد به عمل آمده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نخستین گام در این برنامه ریزی، راه ندازی موکب سیار با عنوان طرحی نو در محله های محروم شهر بروجرد است.

 

اصالت پور اذعان داشت: همزمان با اربعین حسینی 500 بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد با بیان اینکه موکب مردمی بروجرد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است، افزود: جوانان عضو این موکب با جذب مشارکت خیران درعرصه های چون ضدعفونی شهر و اماکن عمومی، مشارکت در غربالگری عمومی، تهیه و توزیع بسته های غذایی، تحت حمایت قرار دادن محرومان، پخت و توزیع غذای گرم و...  تاکنون در کنار مردم بوده است.

 

وی با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد از نخستین روزهای شیوع ویرس راه اندازی شده است، بیان کرد: این کارگاه هم اکنون به یکی از کارگاه های تولیدی ماسک استاندارد پرستاری تبدیل شده است و همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم است.

 

اصالت پور تصریح کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد با رعایت استانداردهای لازم در تولید ماسک، هم اکنون یکی از بهترین کارگاه های سطح کشور می باشد که به چندین شهر و استان ماسک ارسال می کند.

 

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان و محرومان در این موکب مردمی، افزود: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا اعضای موکب با مراجعه بر درب منازل مردم در مناطق محروم شهرستان بروجرد بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه کردند.

 

اصالت پور خاطرنشان کرد: با حمایت خیران به صورت ماهانه و در مناسبت های مختلف از نیازمندان تحت حمایت موکب مردمی جوانان بروجرد حمایت می شود.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم بویژه محرومان و نیازمندان خواهد بود.

 

کد خبر 975494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha