نظارت بیشتری بر بازار صورت گیرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به وضعیت اقتصادی و فشارهای معیشتی که بر خانواده ها حاکم است، گفت: تعزیرات حکومتی و بازرسی نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند و جلوی گرانی ها گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمدرضا شاهرخی»، شامگاه چهارشنبه(2مهرماه) در شورای اداری لرستان هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار داشت: رشادت‌ها، ایثار و دلاور مردی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای نسل تبیین شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: با بازگو کردن و تبیین دستاوردها و ارزش های دوران دفاع مقدس باید به پرسش هایی که در ذهن جوانان ایجاد می شود، پاسخ داده شود.

 

وی ادامه داد: پروژه های استان باید به خوبی پیش برود و مسئولان به صورت هفتگی پیشرفت فیزیکی کارها را رصد نمایند.

 

حجت الاسلام والمسلمین به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی اشاره کرد و گفت: مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و اقدام عملی لازمه رفع مشکلات اقتصادی به دور از شعار است.

 

وی با بیان اینکه گرانی های بی منطق که امروزه شاهد آن هستیم، فشارهای معیشتی در خانواده ها را بیشتر می کند، بیان داشت: باید جلوی این گرانی ها گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: مسئولان باید جلوی گرانی ها را بگیرند و باید نظارت بیشتری در بازار صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی باید بر توانمندی و ظرفیت های داخلی تکیه کرد، گفت: باید به نیروی جوان اعتماد داشت و از ظرفیت نخبگان در حوزه اقتصادی بهره مند شد.

کد خبر 975498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha