دیدار با خواهر شهید «سلیمی بنی» در سیزدهمین هفته از سه ‌شنبه های تكریم

حیدری گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی بن در سیزدهمین هفته از طرح ملی سه ‌شنبه های تكریم با خواهر شهید «حسین سلیمی» دیدار کردند.

«علی اصغر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی بن در سیزدهمین هفته از طرح ملی سه ‌شنبه های تكریم و به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد بود سردار دل ها شهید حاج «قاسم سلیمانی» با خواهر شهید «حسین سلیمی» دیدار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: شهید «حسین سلیمی بنی» فرزند غلامرضا، در تاریخ 4 فروردین ماه 1345 در خانواده ای مستضعف و کشاورز در شهر بن متولد شد و در خانواده ای تربیت یافت که پیرو خط شریعت محمدی و ائمه اثنی عشر و معتقد به اصول دین و احکام الهی و مطیع امر ولایت فقیه بودند.

 

وی ابراز کرد: شهید حسین سلیمی عشقی از سالار شهیدان در سینه داشت و در کنار آن عشق خمینی در دل و جان او به هیجان آمد و شبانه روز دم از امام می زد.

 

حیدری گفت: زمانی که حضرت امام (ره) دستور ارتش 20 میلیونی بسیج را اعلام کرد، شهید حسین سلیمی در حالت بی قراری به سر می بردند و از پدر اجازه شرکت در بسیج را درخواست می کرد و پدر اجازه نمی داد به علت اینکه زمان زندگی پدر بسیار نامساعد و دشوار بود.

 

وی تصریح کرد: شهید با پیگیری های خود توانست زودتر از موعد قانونی دفترچه آماده به خدمت را دریافت کند و از آن طریق وارد نیروی ارتش شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: شهید حسین سلیمی در تاریخ 28 فروردین 1365 شربت شهادت نوشید و به سوی محبوب خویش شتافت.

 

در دست نوشته های این شهید عزیز چنین می خوانیم:

 

خداوندا! نظام جمهوری اسلامی را، سربلند و آبرومند، با ظهور حضرت مهدی (عج) به حکومت عدل جهانی متصل بگردان.

 

 

کد خبر 975554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha