نماز جمعه ۴ مهرماه در ۱۲ شهر مازندران اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام انتظاری گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۴ مهرماه در ۱۲ شهر مازندران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری اظهار کرد: نماز جمعه این هفته در برخی از شهرهای مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعیین شده برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران بیان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا نماز جمعه فردا ۴ مهرماه در شهرهای ساری،‌ نکا، میاندرود، فریدونکنار، نور، بهشهر، چمستان، ایزدشهر، سیمرغ، چهاردانگه (کیاسر)، رودپی شمالی (فرح‌آباد)، و زاغمرز اقامه می‌شود.

 

وی بیان کرد: نماز وحدت آفرین جمعه این هفته در مرکز استان به امامت حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقرمحمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری اقامه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام انتظاری تأکید کرد: به همراه داشتن ماسک و دستکش و استفاده از این اقلام بهداشتی هنگام حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه استان الزامی است.

 

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه در شهرهای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود، ادامه داد: نماز جمعه فردا در ۳۵ شهر استان اقامه نمی‌شود.

 

مسئول دفتر نمايندگي شوراي سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اینکه مردم به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا نکات بهداشتی را برای پیشگیری از کرونا جدی‌ بگیرند، بیان کرد: مردم هنگام حضور در اجتماع باید ماسک بزنند و حفظ فاصله مناسب را مورد توجه قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام انتظاری گفت: شکست کرونا تنها در همراهی موثر مردم و مسئولان امکان‌پذیر است و رعایت نکات بهداشتی باید با حساسیت و متعهدانه در تمامی بخش‌های جامعه جدی گرفته شود.

 

کد خبر 975558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha