راه اندازی استودیو «دفاع مقدس» کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از راه اندازی استودیو دفاع مقدس به عنوان جدیدترین طرح واحد رسانه ای این مجموعه خبر داد.

«حسن سعدآبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط ویژه و حساسی برای گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به وجود آمد، لذا در شرایط موجود و با توجه به اهمیت بالای فضای رسانه ای در انتقال ارزش های دفاع مقدس و وجود نیروهای متخصص عرصه رسانه در مجموعه کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج ) تصمیم بر آن شد که برنامه هایی برای پخش در فضای مجازی و شبکه های سیما ضبط و تولید شود.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: در این راستا استودیو «دفاع مقدس» به عنوان جدیدترین طرح کانون با همکاری واحد رسانه ای این مجموعه راه اندازی شد که به صورت روزانه برنامه هایی را در قالب پاسخ به شبهات پیرامون دفاع مقدس، بازخوانی عملیات های دفاع مقدس، خاطره گویی رزمندگان از ایام دفاع مقدس را تولید می کند.

 

سعدآبادی افزود: پیش از این، نخستین استودیو تخصصی ضبط برنامه های تلویزیونی در شهرستان آران و بیدگل با عنوان «استودیو محرم» در ایام محرم سال جاری به همت این مجموعه  آغاز به کار کرد و تجربه استودیو محرم در ارتقای کیفیت برنامه های جدید بسیار موثر واقع شد.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: پیش از این مجموعه های «ملت امام حسین علیه السلام» ، نماهنگ «نگاهبان انسانیت»، مستند «اولین خط»، فیلم کوتاه «دیدار»، نماهنگ «الهی عظم البلا»، «مناجات شعبانیه»، موشن کامنت به سفارش پایگاه خبری رهبر معظم انقلاب و سه مجموعه تولیدی موشن کامنت سازمان‌ طرح و برنامه صدا و سیما و ده ها کار رسانه ای دیگر توسط مجموعه فرهنگی رسانه ای وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل تولید شده است .

 

سعدآبادی ادامه داد: استودیو دفاع مقدس آماده همکاری با موسسات و نهادهای فرهنگی، رزمندگان و آزادگان و جانبازان جهت اجرا و ضبط هرگونه برنامه با موضوع دفاع مقدس است.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

 

 

 

 

 

کد خبر 975572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha