توزیع یکهزار بسته حمایتی در بین نیازمندان نکایی در هفته دفاع مقدس

طرزه نژاد گفت: پیرو دستورات و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای استمرار رزمایش و کمک های مومنانه، بنیاد خیریه آبشار عاطفه های نکا، توزیع یکهزار بسته حمایتی در بین نیازمندان نکایی در هفته دفاع مقدس و روزهای بعد از آن را در دستور کار دارد.

«معصومه طرزه نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: تلاش داریم تا در هفته دفاع مقدس و با یاد و نام شهدا، توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان با قوت بیشتری اجرایی شود تا طعم نیازمندی را کم کنیم. 

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: در استان مازندران تلاش شد تا به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها برای بزرگداشت نام و یاد 10 هزار و 400 شهید استان مازندران 10 هزار بسته حمایتی در استان مازندران توزیع شود که سهم شهرستان نکا یکهزار بسته معیشتی است.

 

وی یادآور شد: افراد نیکوکار و خیر و مردم نوعدوست شهرستان نکا می توانند وجود نقدی خود را به شماره کارت 6037991899896892 واریز و در این کار نیک یاورمان باشند.

 

طرزه نژاد گفت: پیرو دستورات و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای استمرار رزمایش و کمک های مومنانه، بنیاد خیریه آبشار عاطفه های نکا، توزیع یکهزار بسته حمایتی در بین نیازمندان نکایی در هفته دفاع مقدس و روزهای بعد از آن را در دستور کار دارد.

 

وی با بیان اینکه در طول شیوع کرونا، کانون و بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در کنار مردم بوده است، خاطر نشان کرد: در کنار توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در این دوره، با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع ویروس کرونا، مواد شوینده نیز در این بسته معیشتی در نظر گرفته شد و به افراد نیازمند نکایی اهدا شده است.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا اضافه کرد: خیریه آبشار عاطفه های شعبه نکا، همزمان با شیوع کرونا و با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم و به خصوص افراد نیازمند و کم درآمد جامعه با بحران اقتصادی تحت تاثیر این بیماری در راستای عمل به فرامین و بیانات مقام معظم رهبری درباره رزمایش همدلی وارد صحنه شد و تلاش شد تا دستگیری از نیازمندان اولویت کاری ما در برنامه ها باشد.

 

طرزه نژاد تصریح کرد: از مهم ترین دستاوردهای آبشار عاطفه ها طی چند سال گذشته تامین جهیزیه و ترویج ازدواج آسان بوده است که در سال جاری تاکنون تعدادی جهیزیه به نوعروسان نکایی اهدا شد.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده در سال جاری و همزمان با شیوع کرونا خاطر نشان کرد: همزمان با میلاد امام هشتم امام رضا(ع) و براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده، 14 سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا اهدا شد. 

 

طرزه نژاد در پایان از اهدای 77 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نکایی خبر داد و گفت: این بسته های لوازم‌التحریر و بن خرید کفش  به دانش آموزان تحت حمایت آبشار عاطفه های نکا همزمان با شروع سال تحصیلی به همت خیران و مردم نوعدوست نکا تقدیم شد که این همدلی برای رفع محرومیت ها قابل تقدیر است.

کد خبر 975580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha