جوانان با ایمان کرجی در جریان مقابله با کرونا بار دیگر ارزش های دوران دفاع مقدس را احیاء کردند

سردار مولایی با اشاره به اهتمام نیروهای رزمنده در دوران دفاع مقدس گفت: جوانان با ایمان کرجی در جریان مقابله با کرونا بار دیگر ارزش های دوران دفاع مقدس را احیاء کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار سید یوسف مولایی» طی آئین افتتاحیه نمایشگاه اقتدار ۴۰ که صبح پنجشنبه ۳ مهر در کرج برگزار شد گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی قریب بیش از چهار دهه تمام تلاش و اهتمام خود را برای ضربه وارد ساختن بر انقلاب اسلامی ایران انجام داده اند. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: جوانان با ایمان کرجی در جریان مقابله با کرونا بار دیگر ارزش های دوران دفاع مقدس را احیاء کردند.

 

وی با اشاره به اینکه مجاهدت رزمندگان سال های دفاع مقدس به عنوان نمود حقیقی و واقعی رادمردی ها و دفاع از آرمان های نظام اسلامی است، مطرح کرد: جوانان به عنوان مهمترین عنصر جامعه که مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز آنان هستند همواره پیشگام در عرصه های مختلف ایمانی هستند. 

 

سردار مولایی خاطرنشان کرد: همدلی و مواسات جوانان در جریان دفاع مقدس این روزها در قالب مقابله با ویروس کرونا خودش را نشان می دهد و این نمونه خودباوری جوانان این مرز و بوم است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: قرارگاه جهادی پیشرفت و آبادانی از جمله دیگر اقداماتی است که در سایه ایمان و باورهای الهی در قالب گروه های جهادی در راستای آموزه های دفاع مقدس طرح ریزی شده است. 

 

سردار مولایی در بخش دیگر سخنان خود راه اندازی موزه دفاع مقدس در البرز را یکی از اقدامات خوب در جهت تبیین و حفظ ارزش های دفاع مقدس نام برد و گفت: در قالب شناخت، ادراک و رفتار نمایشگاه دفاع مقدس با هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس کار خود را آغاز کرده است. 

 

 

 

 

کد خبر 975606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha