دستور وزارت بهداشت سنگاپور برای افزایش حضور افراد در مکان های عبادی و مساجد

وزیر بهداشت سنگاپور اعلام کرد که همه سازمان هاب مذهبی از روز سوم اکتبر (شنبه ۱۲ مهر) اجازه دارند برنامه های جمعی و مناسک و خدمات عبادی را با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « straitstimes»،وزیر بهداشت سنگاپور اعلام کرد که همه سازمان هاب مذهبی از روز سوم اکتبر (شنبه 12 مهر) اجازه دارند برنامه های جمعی و مناسک و خدمات عبادی را با حضور بیش از 100 نفر برگزار کنند.

 

«گان کیم یانگ» در این باره گفت: از روز سوم اکتبر تعداد افرادی که می توانند در عبادت های دسته جمعی در مساجد،کلیساها و دیگر مکان های عبادی شرکت کنند دو برابر خواهد شد.

 

سازمان ها و مکان های عبادی همچنین باید اطمینان بدهند که فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات مدیریتی ایمن برای برای ادامه چنین برنامه هایی را انجام می دهند.

 

در حال حاضر تنها چند سازمان مذهبی از جمله برخی مساجد،کلیساها،معابد و کنیسه ها اجازه دارند گردهمایی بیش از 50 نفر داشته باشند.

 

این ها مراکزی هستند که ثابت کرده اند می توانند با انجام اقدامات ایمن شرایط را برای برگزاری مراسم یا برنامه ها برای بیش از 50 نفر مهیا کنند.

 

این اقدامات شامل استفاده از ماسک برای عبادت کنندگان در تمام لحظه های حضور در مراسم عبادی می شود.

 

وزارت بهداشت سنگاپور همچنین اعلام کرد که اگر مکان های عبادی و سازمان های مذهبی بتوانند در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق باشند تعداد عبادت کنندگان تا 250 نفر هم افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 975698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha