​نگاه توسعه ای در شهرستان های گلستان حاکم شود

کوهساریان گفت: باید نگاه برنامه ای و توسعه ای در شهرستان ها حاکم شود و از آن برای ایجاد درآمد در استان گلستان مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساری» امروز(پنجشنبه ۳ مهر) در جشنواره شهید رجایی گلستان اظهار کرد: با توجه به محدودیت های منابع دولتی انتظار می رود دستگاه های اجرایی برنامه های خود را برای بودجه سال ۱۴۰۰ اعلام کنند و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات استان گلستان در برنامه پنج ساله مطرح کنند.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم با توجه به ظرفیت های استان گلستان و با توجه به نگاه آمایش سرزمینی بتوانیم از ظرفیت های موجود به ویژه ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان گلستان بهره ببریم.

 

وی تصریح کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی در شورای اداری عملکرد خود را بیان کنند و نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرایی مشخص شود و در راستای رفع آنها اقدام شود.

 

کوهساریان تصریح کرد: نگاه برنامه ای و توسعه ای باید در شهرستان ها حاکم شود و شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های هر شهرستان انجام شود و از آن برای ایجاد درآمد در استان مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 975701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha